Tuesday, December 19, 2006

Επίλογος

Σαν γεννήθηκα κρύψανε οι θεοί
το φως του ήλιου απ' τα μάτια μου
τους ήχους της ζωής από τα αυτιά μου
τις μυρωδιές της ανανέωσης από τη μύτη μου
την τρυφερότητα της αγάπης από την αφή μου

Έψαξα και ξανά έψαξα
για χρόνια, μήνες και για μέρες
κάθε λεπτό και κάθε δευτερόλεπτο
να βρω αυτά που άδικα μου στέρησαν

Βρήκα το φως του ήλιου στα δυο της μάτια
τους ήχους της ζωής στο γέλιο της
τις μυρωδιές της ανανέωσης στον αέρα των μαλλιών της
την τρυφερότητα της αγάπης στο απρόσμενο χάδι της

Γύρισα στον οίκο των πατέρων μου,
χαρούμενος και υπερήφανος για πρώτη φορά
και τους εκμυστηρεύτηκα τις προθέσεις μου
Θεοί, πατέρες, αρωγοί του χαρακτήρα μου
με ράπισαν, με τιμώρησαν για την αυθάδειά μου

Επειδή τόλμησα και αντικατέστησα
το φως του ήλιου με τα μάτια της
τους ήχους της ζωής με το γέλιο της
τις μυρωδιές της ανανέωσης με τα μαλλιά της
τη τρυφερότητα της αγάπης με το χάδι της

Θεοί, πατέρες, οδηγοί της ζωής και του σκοπού μου
δολοπλόκησαν, σαμποτάρισαν ώσπου με κατέστρεψαν
για την αυθάδειά μου να χαρώ,
να γελάσω να θελήσω να τη δω.

Επειδή τόλμησα και ονειρεύτηκα
τα μάτια της στα μάτια μου
το γέλιο της στα αυτιά μου
τον αέρα των μαλλιών της στη μύτη μου
το χάδι της στο χέρι μου

Επειδή αρωγός του χαρακτήρα μου
καθοδηγός της ζωής και του σκοπού μου
ήταν πια το συναίσθημα και η καρδιά
και όχι η φιλοδοξία και ο νους μου

Επειδή όταν έπρεπε να βυθίζομαι στο σκοτάδι
το φως των ματιών της το διέλυε
κι αντί να βασανίζομαι από τους δαίμονες της σιωπής
ο ήχος του γέλιου της τους έδιωχνε
κι όταν πνιγόμουν από τη βρώμα της σημερινής εποχής
ο αέρας των μαλλιών της, έφερνε τις μυρωδιές της θάλασσας
κι όταν η σκληρότητα του καθημερινού πολέμου με γέμιζε πληγές
το χάδι της στο χέρι μου τις έκλεινε

Χαρείτε ουράνιοι Πατέρες και θεοί
γιατί ο λέων έχασε τη χαίτη του
και το βλέμμα του έχασε τη λάμψη του

Γιατί όπως και τότε στη γέννα του
του στερήσατε σε μια βραδιά, του κλέψατε
το φως του ήλιου απ' τα μάτια του
τους ήχους της ζωής από τα αυτιά του
τις μυρωδιές της ανανέωσης από τη μύτη του
την τρυφερότητα της αγάπης από την αφή του

No comments: