Thursday, September 29, 2005

Γιατί;

Γιατί να ασχοληθούν μαζί μου;
Γιατί να δώσουν σημασία;
Τι το σταθερό και συνηθισμένο
έχω να προσφέρω;
Εχθρός τους η προτοτυπία
Γιατί να ασχοληθούν με το διαφορετικό;
Γιατί να ψάχνω, να προσμένω
όταν είτε έτσι είτε αλλιώς
θα καταλήξω έτσι όπως δεν θέλω;
Παχύς και αντιαισθητικός.
ήδη δίνω καλά σημάδια εξέλιξης.
Είτε έξυπνος είτε καλό παιδί
είτε είσαι σωστός είτε είσαι χαρωπός
πάλι άλλον θα διαλέξουνε
πάλι μόνος μου θα μείνω...
Να προσποιηθείς το καϊμένο;
Να προσποιηθείς το κακομοίρη;
Να μεταμορφωθείς σε κάποιον άλλο;
Γιατί να μην περνάει ο εαυτός σου;
Γιατί να μην επιτρέπεται να είμαι εγώ;
Και αν σε κοιτάξει μια φορά
και αν πιστέψεις πως δείχνει ενδιαφέρον
ψέμμα θα'ναι, ανίκανε
ποιός ποτέ θα ασχολούτανε μαζί σου;
Μείνε κρυμμένος μες τη πίκρα σου
ανυπόφορη νύχτα δίχως άστρα και φεγγάρι
χωρίς φώς, τρέχοντας σαν το λύγκα
κηνυγώντας τις σκιές του νού σου.
Μείνε εκεί μικρό, χαζό παιδί
που τόλμισες να ελπίσεις
που τόλμισες να χαμογελάσεις.
Μια φορά να γελάς
πενήντα αμαρτίες να πληρώνεις
πουτάνα μήτρα, που γέννησες το κόσμο...

No comments: